« Ходить
білочка по лісі »
Ходить
білочка по лісі, - Діти
ходять по кімнаті, простягають
По
високому, густому, руки
в перед, розводять в сторони,
По
зеленому, рясному.
слідкують поглядом, відводять руку
В неї
стежечок багато: у загадану
сторону, слідкують
По землі
і по деревах. поглядом, повертаються назад,
Справа
стежечка - до зірки, простягають
руки в перед, слідкують
З ліва
стежечка – до шишки, поглядом.
Ззаду
стежка – до горішка.
« На
зеленій галявині »
На
зеленій галявині, Діти ходять по колу.
Де рясна
трава,
Дзюркотить
криниченька,
Чиста,
лісова.
До води
схиляються
Квіти
запашні.
Камінці
поблискують Нахили тулуба вперед, руки
В темній
глибині. витягнуті вперед, слідкують поглядом
Ми
збирали ягоди, за
витягнутими пальцями.
Забрели
сюди.
Відпочити
в затишку сіли край води. Збирають
ягоди: слідкують за рукою,
Ходять в
лісі шелести,
присідають.
дзюркотить вода –
Це казки
криниченька
Ходьба. Нам розповіда.
« Долоні »
- Де
ваші долоні? - Діти показують руки,
складають в
Тут-тут-тут! кулачки.
А в
долонях пальчики живуть. Розкривають кулачки і показують
Працювали
пальчики – пальчики
в русі.
не лінувалися:
Ліпили,
ліпили, малювали,
Будували,
будували – Імітують ліплення, будівництво.зупинилися.
А потім,
а потім, а потім Повільно
опускають руки на стіл. стомилися.
« Прогулянка
в лісі »
Діти
лісом гуляли, Діти ходять по кімнаті.
За
природою спостерігали.
Вгору –
на сонце – подивились, Дивляться на сонце, рух «ліхтарики».
І
промінчиками зігрілись.
Метелики
літали, Імітують
метелика.
Крильцями
махали.
Дружно
плеснімо: раз,
Плещуть в долоні.
два, три, чотири, п’ять.
Треба
нам букет зібрать. Присідають, імітують букет в руках.
Раз
присіли, два присіли,
В руках
дзвоники задзвонили.
Вправо
дзвін: Нахилили тулуб вліво – вправо
Дінь –
дінь!
(з «букетом»).
Вліво
дзвін:
Показують пальцями і слідкують
Дінь –
дінь! поглядом, як бджола
летить
На ніс
сіла бджола.
І сідає на ніс.
« Зозуля »
Облітала
я лісок вздовж,
Махають руками в сторони вперед, у шир і навкосок. навскоси.
Відпочила
в холодку,
на кленовому листку.
І
росинок з тирличу Імітують
пиття води.
напилася досхочу.
Діти
йшли через лісок – Ходьба по
кімнаті.
подала їм голосок.
Налічила
їм літа: двадцять, Піднімаються на носки, руки вгору,
тридцять аж до ста. дивляться на них.
Щоб ні
горя, ні біди,
щоб росли як із води.
« На морі »
Хвилі
бавляться та б’ються, Роблять хвильові рухи руками перед собою,
Наче
неслухи – хлоп’ята. зліва направо
і навпаки.
І
стрибають, і сміються:
Вітер їм
лоскоче п’яти. Стрибають.
Вгору, вниз
і знову в гору Руки вниз – вгору, очима
слідкують за
Підганяє
дужий вітер. рухами.
Розгойдав
він ціле море – Розводять
руки в сторони, усміхаються.
Як же
хвилям не радіти!
« Кленові листочки »
Осінь,
осінь… Лист жовтіє, Пальцем
показують рух дощика.
З неба
часом дощик сіє.
Червонясте,
золотисте
Опадає з
клена листя.
Діти ті
листки збирають, Руки в
сторони, присідають, імітують
У книжки
їх закладають. збирання листочків.
Наче
човники, рікою Роблять ліхтарики.
Їх
пускають за водою.
З них
плетуть вінки барвисті,
Червонясті,
золотисті. Кружляють.
Підготувала вчитель
початкових класів
ЗОШ № 27 Андрійчук О.С.
|