Вівторок
08.07.2025
02:42
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [27]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сайт учителів початкового навчання м.Рівного
Головна » Файли » Мої файли

виховний захід
17.05.2010, 18:35

   ВЧИТЕЛІ ІЗ СОЮЗУ СЕРДЕЦЬ

   Д:Цікаво, а які вчителі у Союзу Сердець?

   Х: Якщо ви зараз скажете, що вчителі теж виховують свої серця, то мій мозок закипить.

   Діти:Наші вчителі пос-тій-но виховують свої серця!

   Х: Нічого я сьогодні не розумію ! Що за біда?

                                                Діалог 1

Уч.9: Друже, ти чув про таку книжку , яка називається «Серце віддаю дітям»?

УЧ.10:Чув. Василь Сухомлинський написав.

Уч.9: Про нашого директора теж можна так сказати: Галина Василівна серце віддає дітям.

Уч.10:Це точно.

Уч.9:А ти знаєш, що серце Галини поділено на … частинок?

Уч.10: Як це? Не зрозумів.

Уч.9:А так. У нашій закладі … учнів і … дошкільнят і для кожного є частинка директорового серця.

Уч.10:Гм… Ти знаєш я свою частинку директорового серця вже забрав, коли запізнювався в школу.

Уч.9: Чесно кажучи, і я забрав. Це сталося тоді, коли Галина Василівна побачила мій почерк.

Уч.10: Слухай, а що буде, коли всі діти схочуть забрати свою частинку серця?

Уч.9:Галина Василівна залишиться без серця. Що ж робити?

Уч.10:Я думаю так: якщо негативні вчинки забирають частинку серця, то позитивні – повертають назад.

Уч.9: Отже, треба торити добро. З чого почнемо?

Уч.10:З хороших слів.

Уч.9, 10:Галино Василівно!

          Ми Вас любимо і поважаємо!

          Творити добро обіцяємо!

                                           Діалог 2

Уч.11:Ти знаєш, що у нашому Союзі Сердець є глибока криниця мудрості?

Уч.12: Таке відомо всім. Глибока криниця мудрості – це серце Інни Ростиславівни.

Уч.11: Цікаво, а яку мудрість з нього ти взяв для себе?

Уч.12: Я переконана, що людина із доброго скарбу серця свого виносить добро, а зі злого скарбу серця свого виносить зло. Бо , де скарб твій, там і серце твоє. А яка мудрість запала у твоє серце?

Уч.11:Я знаю. Що серце праведного обдумає, що має відповісти. А вуста злих зло виливають.

Уч.12:Я ходжу на уроки християнської етики слухати поради Інни Ростиславівни й приймати навчання, щоб стати мудрим.

Уч.11: Я іду на уроки  Інни Ростиславівни,бо знаю, що той, хто ходить з мудрим – сам стає мудрим.

Уч.11,12:А Інна Ростиславівна допомагає нам, потребуючим,бо в силі її руки це зробити.

                                             Діалог 3

Уч.13:Хочеться, …, мені

          Пограти  у гру «Так або ні».

          Я загадаю загадку,

          А ти шукай відгадку.

          Вчительське серце є серед нас.

          Воно із нами повсякчас.

          У біді допомагає,

           Багато цікавого знає.

Уч.14:Можеш сказати мені

          Це серце буває байдуже? (Ні.)

          Доброта у цьому серці процвітає гарно як!

          Це усім подобається? (Так.)

          Чи є в ньому заздрості вогні?

          Чи бува воно сердите? (Ні.)

          Неправда там співа пісні,

          Бо живе у цьому серці? (Ні.)

          Злість у цьому серці не поселиться ніяк,

          Бо немає їй там місця? (Так.)

          Це серце, наче маяк.

          Це серце Ірини Володимирівни? (Так.)

                                              Діалог 4

Уч.15: А я хочу слово мовити про вчителя музики.

Уч.16: І я про Дениса Віталійовича завжди із задоволенням говорю.

Уч.15:Ти знаєш, що ми у нього перші учні?

Уч.16: Звичайно , знаю. Йому не позаздриш.

Уч.15:Чудний ти! Подивись на це з іншого боку. Виховуючи наші серця, Денис Віталійович здобуває безцінний вчительський досвід.

Уч.16: Ти хочеш сказати, що на нас покладається велика місія – ми виховуємо серце Дениса Віталійовича?

Уч.15:Атож!

Уч.16:Тоді виходить, що Денис Віталійович виховує наші серця, а ми виховуємо його серце?

УЧ.15:Так!

Уч.16:І він дозволяє нам це робити?

Уч.15: Звичайно, бо справжнє виховання дитини відбувається тоді, коли виховується сам вчитель.

Пісня про вчителів.

                                                 Діалог 5

УЧ.17:Наш Союз Сердець не можна уявити без уроків виховання серця, які проводить Руслана В»ячеславівна.

Уч.18:Так,ці уроки цікаві, але , на жаль, швидко минають.

Уч.17: Що нового ти дізналася на цих уроках?

Уч.18:Я дізналася, що у моєму серці живуть почуття. А ти , що нове знаєш?

Уч.17:Я знаю, що почуття поділяються на чесноти і чорноти.

Уч.18: Я знаю , що робити, щоб чеснот стало більше!

Уч.17: Я знаю , що робити,  щоб зникли чорноти.

Уч.17:А хвилинки серцезнавства тобі подобаються?

Уч.18: Ще й як! Коли я закриваю очі і слухаю своє серце, то воно хвилюється так сильно, що я чую кожен його удар. Моє серденько завжди про мене розказує тільки правду.

Уч.17:А я завжди чекаю ті хвилини, коли з моїм серцем говорить серце Руслани В»ячеславівни. Після такого діалогу сердець життя стає спокійним і зрозумілим.

   Х: Смішно вас слухати! Які уроки виховання серця? Де ви бачили такі уроки в розкладі? Які хвилинки серцезнавства? Бувають лише хвилинки відпочинку, хвилинки поезії, хвилинки-цікавинки.

   Уч.19: Дозволь дати тобі пораду. Твоя проблема у тому, що серце і мозок, тобто почуття і розум відірвалися одне від одного . Розум без серця перероджується в нерозумність і стає шкідливим для людей. Жити і мислити треба розумом, який живе у серці.

   Х: То розум має бути в серці?

   Уч.19: Так! Знання без серця – це меч в руках божевільного!

   Х: Мені треба поміркувати. Виходить, що можна думати серцем.

   Д: А я так хочу потрапити на ваші уроки, щоб подивитися , як ви виховуєте серце. Думаю ,мені це сподобається. Я хочу жити і Світі Серця! Можна?

   Уч.20:Можна! Ми раді, коли у нашому Союзі з»являються нові серця, тому, що кількість  нещасливих людей Світу Бажань і Світу Розуму зменшується. Зате збільшується кількість щасливих людей, які живуть у Світі Серця. Давай будемо знайомитися. Ти не проти? Проходь, будь ласка, сідай.

                             УЧНІ СОЮЗУ СЕРДЕЦЬ

Уч.21: Мене звати Діма. Два роки тому я був боязливим і невпевненим у собі хлопцем. Тоді вирішив вдосконалюватися і поклав у своє серце добринку наполегливості. ( Кладе добринку-кружечок, на якому написано «наполегливість»- у емблему.)Починати займатися карате було страшно. Але мене підтримали рідні і все вийшло. Сьогодні у мене є не тільки впевненість, а й сміливість, відповідальність, справедливість. Я переможець змагань.  Це- мої нагороди.  Але я не приніс їх для того, щоб по вихвалятися. Головна моя перемога-це перемога над чорнотами мого серця. А для вас із задоволенням покажу один елемент мистецтва карате - …( Демонструє свою майстерність.)

   Уч.22: Я- Таня. Я люблю людей, тварин, рослин. Я люблю весь світ. Любов можна виразити поглядом і словом, жестом і вчинком. Сьогодні я несу у своє серце добринку любові і передаю її вам музикою.(Кладе добринку і  грає на фортепіано.)

   Уч.23,24: Мене звати Юля. Я – Коля. Ми малюємо. Ось наші роботи.

    Образотворче мистецтво допомагає мені виховувати у своєму серці доброту. Мені цікаво пізнавати світ, зникла байдужість. Я тепер дивлюся на все, що оточує мене очима  сповненими добра. Мені хочеться творити добро і класти у своє серце добринки. ( Кладе добринку.)

    У першому класі я був неуважним і безвідповідальним учнем. Мені було важко вчитися, я приносив страждання батькам і вчителям.  Тепер я - хороший  учень. Радіють батьки, задоволені вчителі. Це сталося тому, що я виховую в своєму серці відповідальність. Образотворче мистецтво – один із способів такого самовиховання. Кожний свій успіх я позначаю добринкою  в своєму серці.( Кладе добринку.)

   Уч.25: Я – Аліна . Я виховую в своєму серці вміння дарувати радість. Тому щоразу, коли когось радую, кладу у своє серце добринку радості. Радість можна передавати різними способами. Сьогодні я дарую вам радість східним танцем. ( Кладе добринку у серце і танцює.)

Д: Я вражена побаченим. А що відбувається з добринками у серці? Вони не можуть випасти чи згубитися?

   Уч.26: Щоб не розгубити добринки, кожен з нас створив і вирощує в своєму серці сад чеснот.(Демонстрація саду на емблемі.)

Д: То ви – садівники саду чеснот? (Анастасія і Пилип розглядають сад.)

    Уч.26:Так. Наш сад росте тільки тоді, коли у ньому з»являються добринки. Поклала Таня добринку любові – і підросло в її саду дерево любові. Поклала Аліна добринку радості і виросло в її кущику радості ще одне стебельце.

   Д: А я зможу виростити сад чеснот у своєму серці?

   Уч.26:Авжеж, якщо почнеш виховувати серце.

   Д: А як це зробити? Ви можете мені допомогти.

   Уч.26:З радістю.  А ти , Пилипе, з  нами?

   Х: Я ще не вирішив. А можна мені лише подивитися, як виховуються серця?

Уч.26: Звичайно. Союз Сердець запрошує тебе ,Пилипе, тебе, Анастасіє, і вас, шановні гості у наш клас, у нашу лабораторію. Там і розкриємо вам таємниці виховання серця.

Пісня «Храм дитинства і добра».

додаток

Додаток 1

Пісня «Молитва за Україну» 

Моя молитва нехай лине

До Тебе наче фіміам,

І серце лине безупинно

В чудовий Твій небесний храм.

Боже, я молюсь за Україну,

Боже, молю Тебе за людей,

Ти їх проти, Ти їх спаси

І милість Свою нам яви.

Боже, я знаю, що Ти будеш з нами

В храмі Своєму під небесами.

Радість і мир Ти дарував.

Себе за людей віддав.

В Книгу Життя нас записав. 


Додаток 2

 

Пісня про вчителів

(на музику пісні Людмили Левицької «День вчителя»)

 

Ось у нас чудовий день –

Наше спільне свято.

Про вас, любі вчителі

Будемо співати.

Вам ми скажем

Ви – найкращі в світі,

А в найкращих вчителів

Такі ж самі діти.

 

На шкільному небосхилі

Зорі ви найбільші.

Ми Вам будем дарувати

І пісні, і вірші.

Щоб здійснились

Заповітні мрії,

І розквітла в серці

Віра і надія.

 

Вам із вдячністю з любов’ю

Ми даруєм квіти.

Хоч і виростем, та будем

Завжди Ваші діти.

Роки швидко

Швидко пронесуться.

Ваші ж мудрі настанови

В серці збережуться.

Додаток 3

 

Пісня «Храм дитинства і добра»

На музику пісні «Україна» (виконавець – Н.Бучинська)

 

Ти – храм дитинства і добра

І колиска душ дитячих.

Ти  - світло істини і знань

І союз сердець гарячих.

І до омріяних зірок

Ми дійдем колись напевно.

Бо в душах сіємо добро

Наче зерна, наче зерна.

 

Є на світі одна країна –

В ній щаслива  шкільна родина

В ній у всьому є добра воля –

Це моя рідна школа.

Дивовижна країна в світі,

Де щасливі дорослі  й діти,

Де для кожного сонце світить

І серця добру відкриті.

 

Наче  колосся, тут сплелись

Доля вчительська і наша.

І серце кожного із нас

Наповняють серця ваші.

І світ найкращих наших мрій

Стане ближчим і реальним,

Бо ми освятимо добром

Наші мрії і бажання.

 

Тут батьки, вчителі і діти

Сад вирощують кращий в світі.

І ростуть в тім саду не квіти,

А серця  талановиті.

Дивовижна країна в світі,

Де щасливі дорослі  й діти,

Де для кожного сонце світить

І серця добру відкриті.



Категорія: Мої файли | Додав: puchko
Переглядів: 926 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]