Перевірка та оцінювання
навчальних досягнень школярів – найважливіша і найнеобхідніша складова
навчального процесу. Від правильної постановки цієї складової залежить успіх
усього навчально-виховного процесу. А робота з оцінкою чи не найскладніша
проблема в діяльності вчителя. Здавалося б, не так уже й складно вибрати з
кількох цифр підхожу. Однак процес виставлення оцінки пов'язаний з великою
кількістю різних, часом непомітних обставин. Цьому питанню був присвячений семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи початкової школи, який
відбувся 15 лютого 2012 року на базі ЗОШ № 13 за темою «Дидактико-методичні
вимоги до організації контрольно-оцінювальнох діяльності вчителів».
На семінарі були розглянуті питання:
● Роль педагогічної оцінки у
формуванніиконтрольно-оцінних умінь.
● Проблеми контролю та оцінювання
навчальних досягнень учнів початкової школи в практичній діяльності заступників
директорів.
●Особливості та підходи до
реалізації змісту критеріїв оцінювання учнів в інноваційному освітньому
просторі.
Заступники директорів взяли участь у роботі «круглого столу», розглянули
інтелект - карту «Оцінка» та провели методичний
діалог «Кроки до удосконалення роботи заступника директора».
Учасникам семінару було представлено показові уроки вчителів початкових
класів: Алфьорової А.З., Савич Л.М., Добродій С.А., Гринюк І.А.
Учасники семінару дійшли висновку, що не можна допускати,
щоб оцінювання знань було виокремлене з педагогічного процесу, оцінка лише тоді
стає стимулом, який спонукав до активної розумової праці, коли взаємини між
учителем і учнем побудовані на взаємній довірі та доброзичливості. Оцінка – це
один з найтонших інструментів виховання.
|