Я ціную здоров’я як зусилля волі,
а не як спадок або дар.
Еміль Мішель Чоран
Збереження здоров’я учнів та педагогів сьогодні є досить актуальним питанням в освіті. Рівненський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – спеціалізована спортивна школа» № 26 цією проблемою вже займається впродовж багатьох років. Тому виникла ідея на базі цього навчального закладу провести школу педмайстерності із здоров’язберігаючих технологій для вчителів початкових класів.
Учасники ШПМ протягом навчального року зустрічалися двічі: 18 грудня 2012 р. та 20 березня 2013р. Перше заняття було присвячено темі «Використання здоров’язберігаючих технологій в навчально-виховному процесі». До уваги учасників представлено такі питання:
• «кардіограма» освітнього простору, або як створити школу, що сприяє здоров’ю;
• секрети фітотерапії;
• подорож у кольорове місто (кольоротерапія);
• розвиток дрібної моторики рук, пальчикова гімнастика;
• ознайомлення з методикою В.Базарного;
• окотренінг;
• килим здоров’язберігаючих ідей.
Друга зустріч присвячена питанню «Здоровий спосіб життя як передумова для розвитку різних сторін життєдіяльності людини, досягнення нею активного довголіття та повноцінного виконання соціальних функцій». Учасники ШПМ взяли участь у чотирьох тематичних уроках:
Урок 1. Зміцнення здоров’я та формування особистості учня засобами фізичної культури. (Киричук Н.Д., вчитель початкових класів)
Урок 2. Піст як засіб відновлення гармонії між тілесними та духовними потребами людини. ( Панасюк В.В., вчитель початкових класів)
Урок 3. Від здорового вчителя – до здорового учня. На цьому уроці вчителі мали можливість взяти участь у практичних заняттях. Вони познайомилися з народною цілителькою Сокаль Л.В., яка розповіла про діагностику рівня здоров’я педагогів. А також відвідали спа-салон в домашніх умовах, який провела вчитель початкових класів Миргородська Л.А.
Урок 4. Вихідне тестування педагогів «Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя засобами освіти». (Харковець Т.Д., заступник директора з навчально-виховної роботи).
На заключному занятті всі учасники одержали сертифікати. Тепер здоров’я учнів у надійних руках. Адже кожен з учителів розуміє, що знання, володіння і застосування здоров’язберігаючих технологій є важливою складовою професійної компетентності сучасного педагога.
|